maandag 16 februari 2009

Delicious

Nu terug naar de cursus.
Delicious vond ik behoorlijk interessant, maar dan vooral in het geval je je favoriete sites wil raadplegen op een andere dan je thuispc. Anders trek ik me zo ook wel uit de slag met 'Favorieten' of mijn eigen geheugengymnastiek.
De mogelijkheid om inspiratie op te doen via de favorieten van anderen is wel een bijkomende plus.
Het enige nadeel - vind ik - is dat je met al die diverse accounts wel een tijdje bezig bent: openen, lezen, bijhouden, linken, opruimen... enfin: het hele web 2.0 gebeuren is een huishouden op zich!

Mijn bescheiden delicious account vind je op http://delicious.com/claudine.decocker

2 opmerkingen:

Eva Simon zei

Devergelijking met een huishouden vind ik wel heel treffend!

Veerle Solia zei

Inderdaad, er kruipt hel wat ijd in, maarje krijgt er ook heel wat voor terug.
Misschien is het bezig zijn met 2.0-toepassingen dan eerder zoiets als kinderen hebben.
(Er kruipt veel tijd in, je kunt er ongelofelijk op vloeken, maar je krijgt er oneindig veel voor terug...)