maandag 2 maart 2009

Vrolijke vrolijke vrienden

Dit was eigenlijk de opdracht waar ik het meest tegenop zag: lid worden van Facebook. Heb het nu dus toch gedaan, bij wijze van oefening, en ja hoor, ik heb ondertussen al enkele vriendjes! Maar wat ik er verder mee ga doen... ? Ik heb er geen bezwaar tegen dat mensen weten welke muziek ik mooi vind, of welke boeken me uit mijn slaap houden. Integendeel, als ik weer een fantastisch boek heb ontdekt, mag de hele wereld dat weten. Zal wel beroepsmisvorming zijn, maar verder totaal ongevaarlijk. Voor de rest heb ik er met de jaren alleen maar meer behoefte aan om mijn binnenkant met steeds minder mensen te delen. Dus mijn hoofdstuk op Facebook zal bij deze bijzonder kort zijn...

De bib op Facebook?
Geen idee tot nu toe. Na de website, de blog, de wiki... ook nog eens Facebook. Voor mij niet gelaten, maar hoe hou je dat allemaal bij? De tijd zal uitwijzen welke toepassingen het langste meegaan. Of is dat al helemaal uit de tijd?

1 opmerking:

Veerle Solia zei

Misschien hoeft de bib niet en een blog en een wiki en een Facebook-account en een ... te hebben.

Misschien kan je door met allemaal kennis te maken, gewoon de meest praktische en toepasselijkste toepassingen uitvissen voor jou bib?