woensdag 21 januari 2009

Flickrrrrrrrr!


Yes! Gelukt! (with a little help from my friend!).
Deze foto van één van de buitenmuren van onze bib in Kuurne toont een kunstwerk: een hele wand vol betonnen hersenkronkels. Ik zoek morgen nog eens op wie de maker ervan is. Ik vond de foto (ook al een kunstwerkje) op Flickr door 'Kuurne' in te tikken. De fotograaf is iemand van bij ons (Kuurnenaar dus): Francis Vlieghe. Francis werkt momenteel voor de VVBAD en deed enkele jaren geleden stage in onze bib. Hij maakte toen als amateurfotograaf enkele prachtige plaatjes. Bedankt Francis!


Aha: dit is de maker van onze 'brainwall': Wladimir Moszowski

4 opmerkingen:

Annie zei

Ik zie dat je de draad terug hebt opgenomen. Fijn! Doe je dit nu alleen, of ben je aangesloten bij een nieuwe cursus? Alvast veel succes! Je bent goed op weg. Ik kom regelmatig eens kijken.

Claudine zei

Dag Annie
Ik ben inderdaad opnieuw begonnen met deze cursus. Heb de eerste les weer gevolgd in de bibliotheekschool en leer nu stap voor stap alle toepassingen. Een hele belevenis!

Eva Simon zei

Ik wist al dat Francis vele talenten had, maar dat hij ook zulke mooie foto's kan maken...

Heidi zei

Dag Claudine
't Ziet er mooi uit. Het heeft toch wel iets zo'n berichtje met foto.
Ik ben er vandaag ook in geslaagd een foto te plaatsen. Alleen ben ik niet zo blij met het formaat van mijn afbeelding (te groot). Maar hoofdzaak blijft : het staat er toch maar!
Heidi