dinsdag 7 oktober 2008

Web 2.0 na dag 1

Veel indrukken opgedaan vandaag. Dit lijkt voor mij op leren lezen en schrijven. Deze cursus is dus een absolute must! Ik weet nu al dat ik hier veel ga uit halen, maar hoe we dat in onze bib gaan toepassen is nog een vraagteken. Hoe gaan de collega's volgen? Waar halen we de tijd? Alles lijkt in een stroomversnelling te zitten, maar ik vrees dat niet iedereen hierin mee kan.
Informatie zoeken en vinden is één ding, er ook nog iets concreets mee doen is nog iets anders. Want er is ook nog zoiets als 'real life'!

1 opmerking:

Dwarskijker zei

'Er nog iets concreets mee doen is nog iets anders.'
Ik denk, Claudine, dat het zal zijn zoals met leren lezen en schrijven. In aanvang ben je nog bezig met de techniek en na een tijdje (en heel veel oefenen) wordt het een hulpmiddel dat je gebruikt bij het realiseren van andere dingen. Een tool die je gebruikt zonder er verder bij na te denken.
Al lijkt die fase, na 1 dag '23 dingen' nog erg veraf.