dinsdag 7 oktober 2008

Wat voorafging

Mijn nieuwsgierigheid naar informatie over allerlei onderwerpen bracht me via google al op diverse blogs. Soms echt pareltjes van heel boeiende mensen die daar ongetwijfeld heel wat tijd in steken. Of ik vang ergens een naam op, een stukje muziek, een boek ... en dan begint het speuren op het net. Een gemist interview op Radio 1? Geen probleem, ik haal het wel in via de website. Via mijn mail komen nieuwsbrieven binnen van culturele centra, Ikea, de Klimopflits van de Zuid-West-Vlaamse natuur- en milieukoepel. Die hebben ook een forum dat ik af en toe bekijk, maar zelf iets toevoegen heb ik nog niet gedaan. Ben dus tot nu toe eerder lezer en toeschouwer.

1 opmerking:

Eva Simon zei

Aha, jij bent/was dus wat ze ook wel eens een 'lurker' noemen :-)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lurker